dijous, 1 de maig del 2008

- Reflexió personal -


Ahir , dimecres 30 d'abril varem tindre un sopar de amics.Pues bé, en acabar el sopar i anar-se'n a casa, el meu germà es troba amb una denuncia d'aparcament de la Policia Local de la Llosa de Ranes del seu vehicle aparcat en el carrer Sant Vicent/Plaça (anem a veure d'amunt de les escales que donen al carrer Pare Sancho). La veritat és que el vehicle sobre-eixia un poc de cara al carrer Sant Vicent. Però quant el va deixar (després d'assistir a uns familiars nostres residents en aquesta zona, hi havien dos vehicles aparcats "totalment il·legals" al carrer Sant Vicent i pegats al d'ell.

Així mateix, al carrer Padre Sancho hi havien "dos " vehicles aparcats en zona prohibida i un d'ells en el mateix lloc que fa quinze dies el varen denunciar (al meu germà) en el mateix lloc i perquè també el va deixar mentre atenia als seus familiars que precisen la nostra presència diària per qüestions de salut: CAP D'ELLS ESTAVA SANCIONAT

Cal imaginar el, anem a dir "cabreig" del denunciat, perquè l'únic vehicle sancionat era el d'ell que, d'amunt no impedia la circulació dels vehicles.

Demanat la presència de l'agent denunciant, qui creuen vostès que apareix: el mateix agent que va assistir durant els fets ocorreguts en la meua casa, quant el cas de Manuel Ciscar i li diu la tradicional frase, perfectament ensenyada: si no està d'acord presente un recurs.

Quant li vaig dir al meu germà que desistirà del seu enfado degut a l'agent de la Policia que havia acudit al seu requeriment i de les poques possibilitats de diàleg, aquest senyor el primer que fa és demanar-me la documentació a mi (sic) i després quant el meu germà i altres familiars li recriminen de com a "anat a per ell" i no ha sancionat als que realment estaven mal aparcats, sol·licita al meu germà la documentació, perquè: VA A DENUNCIAR-LOS A REQUERIMENT D'ELL i per lo tant que li done les dades per a tramitar les denúncies.

Però no se ho perden: Aquest agent m'ensenya el seu DNI amb la seua localitat de naixement (era de nit i jo no portava ulleres) per a tal de JUSTIFICAR que era d'un poble, segons ell, a més de 100 Km. de la Llosa de Ranes i en diu QUE JO LI TINC MANIA (la veritat no sé ni com li diuen).

Estem parlant del mateix agent de policia que acudeix a una cridada d'una veïna (la meua dona) i que quant demana la documentació d'ella, m'ofereixo a donar-li la meua. Me la nega argumentant que és la meua dona la que ha cridat i que és ella i no jo el que te que parlar(la faig tornar a eixir de casa) per a que li prenga les dades.

Se'n va, sense preguntar als afectats (nosaltres) el que havia passat per a fer l'informe (ja m'agradaria veure'l) . Torna al cap d'uns minuts per a "identificar-me" a mi i quant li pregunte perquè ara, si abans no volia el meu nom ?, en diu que té que fer constar en el seu informe a LES QUATRE PERSONES IMPLICADES EN EL FET. Quant li demane, per favor, una copia de l'informe per a nosaltres, me contesta que SI NO PRESENTE DENUNCIA , no pensa facilitar-me cap informe i per favor, com ha vist que he fet fotos, en diu "DEC DE SABER QUE LA SEUA CARA NO POT EIXIR PÚBLICAMENT".

A partir d'ara, si tinc alguna EMERGÈNCIA de qualsevol tipus, cridaré al 112
o al servei d'assistència al ciutadà de la Guàrdia Civil : 062



1 comentari:

Anònim ha dit...

Sí,com bé dius,el succeït no té "desperdici".En la línea de les millors Repúbliques Bananeres del colonialisme Sud-americà!!!!!
Jo no sé massa de lleis referent al procés d'aquest tipus d'affaires,PERO vosaltres heu estat
Regidors i podeu coneixer més els passos a seguir,i si ho cregueu oportú,vos alente a seguir endavant,no deixant que vos xafen els vostres drets,com estan fent i a més a més de forma discriminatòria i tendenciosa. Tinc clar que hi ha una clara "persecució"personal i orquestrada des de sectors del govern municipal(millor dit,desgovern)i sectors pròxims.
Espere que tot vaja arreglant-se i ànims.