diumenge, 27 d’abril del 2008

A "Y yo a Claudio" -Comentaris de lallosaderanes-poble


Anònim y yo a claudio ha dit...

Buenas tardes scombrunn

Estoy leyendo el comentario en el que te dirijes a mi y he pensado que mereces mi respuesta y mi aclaración.

Respecto a tus primeras preguntas he de decirte que aunque no estaba cuando el hombre llegó a la luna,las imágenes de la televisión así lo demuestran y si el alcalde cobra un dinero, he de decirte que si no fuera así, yo mismo se lo recriminaria,pero eso es otra historia muy discutible,ya lo se.

Siempre que he escrito mis comentarios en este blog he sabido que estaba "solo",quiero decir que ninguno de mis compañeros y amigos lo han hecho ni lo harán nunca,pero no por eso tengo ningún problema en hacerlo. Soy totalmente dueño de mis actos,digo esto porque un dia felicité al Sr Cristobal por dar la cara y su nombre en su blog(no hago allí comentarios porque no es tan fácil y asequible como este)pero después de ver y leer su carta abierta al Sr Manolo me arrepiento de mi felicitación,y ademas me he dado cuenta de otros...detalles. El caso es que mis opiniones respetuosas y sinceras donde nunca he insultado a nadie, solo opino de lo que leo, no le han gustado a los administradores,pues mira, de todo se aprende en esta vida.

Te recuerdo que aquí se ha intentado hablar del tema de la mierdosa droga y a los administradores les entró miedo y se dedicaron a borrar comentarios al respecto,aunque luego medio rectificaron y eso les honra.

Sin mas, me despido deseando de que no se cierre este blog. Es este mundo podemos convivir todos.

Un saludo(el peto mejor no,jajaja)

26/04/08 16:04

Blogger LALLOSADERANES-Poble ha dit...

x Y yo a Claudio

Els Administradors d'aquest bloc, t'han donat sempre l'oportunitat d'expressar les teues opinions. Has segut generalment respectuós amb els gestors i això ens agrada, estem o no d'acord amb allò que escrigues i pensem que també nosaltres et puguem contestar. Recordem amb "nostàlgia" els teus debats amb "Esperando a César" i esperem que continueu.

Sobre el tema de la droga en la Llosa, volem dir-te que no ens va entrar por i els comentaris que varen estar esborrats o "censurats en part", atemptaven clarament contra el honor d'algunes persones i això no ho podíem permetre ni ho anem a consentir mentre aquest bloc estiga obert i continuen els mateixos administradors. Algun d'ell ens va produir pànic.

Salutacions i ens alegra que no vulgues que tanque el bloc. Esperem hages contestat a l'enquesta i en cas contrari ens agradaria deixares les teues opinions en ella.

26/04/08 16:58

Anònim Cristòfol ha dit...

Vaig llegir el comentari de Y yo a Claudio i he intentat solucionar el que deia de que el meu bloc personal, "no es tan fácil y asequible como este". Supose que volia dir "accesible" perquè el meu bloc també es gratuït.

Estimat "Claudio", el meu bloc era tan fàcil i accessible com aquest el que passa és que li demana la direcció de correu (si hagués ficat: socdelKKK@gmail.com li haguera donat l'opció de deixar el comentari.

No obstant i seguint les seues "recomanacions" he traslladat el meu bloc personal a "blogspot" o sigui, igual que aquest.

"lafinestradelmenjador.blogspot.com"

on espere els seus i perquè no, d'altres participants que vulguen dir-me o tractar alguna qüestió.

Sincerament m'agradaria saber els "otros....detalles" que en vulga fer arribar, per suposat mantenint el seu anonimat.

Una abraçada (si la vol acceptar)

Cristòfol Climent

He comunicat a lallosaderanes-poble que canvien el meu enllaç.

(Copiat i pegat del bloc lallosaderanes-poble (sense el seu permís))

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Buenas tardes amigo Cristobal.

En primer lugar quiero darte las gracias por haber leido mi escrito y facilitarme el poder mandarte mi comentario y hacerlo accesible,jaja,perdona mi error,no se yo en que estaría pensando...

En segundo lugar,voy a entrar en "harina" para explicarte a que se debe lo de "los otros detalles". Mira, me gustan las personas sinceras,que miran de frente y aunque te conozco poco y no me importa lo que digan algunos por ahí,pensé que decir tu nombre y mas o menos tu vida me pareció digno de admirar pero cual es mi sorpresa cuando me cuentan que muy probablemente "llosaderanespoble" y tu sois la misma persona,esto a mi me hacer sentirme un poco inocente,esto es lo que queria decir.

En tercer lugar,no puedo dejar de comentarte mi opinión referente a los hechos acontecidos el Domingo famoso en que el sr Manolo fue a tu casa,para empezar decirte que "el que siembra vientos recoje tempestades," y eso es simplemente lo que te ha pasado,incluso estoy pensando que te lo esperabas,si no no me explico que tengas la sangre fria de ponerte ha sacar fotografias,máxime con tu mujer presa de un ataque de nervios,perdóname por ser tan directo pero ciertamente no te entiendo.

Siento mucho que tu mujer se llevara ese disgusto que seguro a dia de hoy aun no ha superado,espero que lo olvide pronto.

Mas cosas,a ti ta parece bien que la imagen de una persona,en un lugar religioso,sea puesta a disposicion de qualquiera en lee bloc para que se puedan burlar decir cuantas barbaridades se les ocurran?

Y ya me despido por hoy esperando que comprendas que solo te estoy dando mi opinión sin perder el respeto que sin duda me mereces.

Por cierto acepto tu abrazo de muy buen grado y te mando el mio para ti.

La finestra del menjador ha dit...

"I yo a Claudio", en primer lloc donar-te les gràcies per visitar el meu bloc personal i donar la teua opinió sobre algunes qüestions que m'afecten a nivell personal.
Hauràs comprovat que t'estic tutejant i m'he pres la confiança, perquè tu així ho has fet.

Dius que t'agraden les persones sinceres i a mi també. Si sempre he considerat que tinc una "virtut" (perdona la falta de modèstia) i que per ella he tingut molts disgustos, ha sigut precisament per això, la sinceritat. Tal vegada si hagués segut "un fals" en esta vida , me'n haguera anat millor, encara que no en puc queixar.

També dius que me coneixes poc i que ficar el meu nom i contar un poc de la meua vida en el mateix te semblava digne d'admiració. En la nova versió veuràs que no he ficat "tant" i més que rés per allò de deixar dades personals en Internet, que diuen que pot ser "perillós". El que si que sabràs és que he estat 20 dels meus 52 anys, com a regidor de la Llosa de Ranes i que encara que la meua feina era fora del Poble, sempre he viscut en ell i he dit amb orgull d'on era.

La qüestió de que et diguen que jo i la llosaderanes.poble som la "mateixa persona" i que que te ho cregues, si que has demostrat considerar-te un poc "innocent" o el que vols dir, és que te vas quedar "defraudat" o "enganyat" ?

Jo he col·laborat en eixe bloc des de fa tems. He publicat articles amb el meu nom i algun amb pseudònim (també en altres blocs del poble), he ficat en el meu bloc "que estic enganxat a ell" i pel demés, creu-te el que vulgues que te compten.

Seguisc amb el teu escrit sobre el "famós" diumenge que per a mi i especialment per a la meua dona "deplorable" e "inoblidable" diumenge. I dius que fins i tot ho esperava. Això si que està bo. Te garantize que si ho haguera "esperat" la cosa haguera acabat més mal del que va acabar i això que me considere una persona pacifica i que mai hauràs vist en lios i baralles. Odie la violència.
Ho dius pel tema de les fotos i és que de veritat que jo mateix m'estic preguntant com vaig tenir "la sang freda", però en una de les entrades a la meua vivenda vaig veure el telèfon mòbil (no cregues que era una càmera professional), un d'eixos que segur tindràs tu i qualsevol xiquet de més de 9 o 10 anys i que porta càmera incorporada i si que et dic que vaig pensar: "Açò ho compte i no s'heu creu ningú", per allò de que "una imatge val més que mil paraules". Per una altra part m'alegre haver tingut la "tranquil·litat" necessària per a que no passara una desgràcia en cas d'haver topat, aquest individuo, amb un altre tipus de persona, a lo pitjor, amb tu mateix i la teua família.

Dius: "

fue a tu casa,para empezar decirte que "el que siembra vientos recoje tempestades," y eso es simplemente lo que te ha pasado"

Amb aquest comentari, m'has defraudat, perquè estàs trobant "tant normal" e inclòs justificant l'actuació inqualificable d'un "polític" que representa al partit més votat en el meu Poble. I ho deixe ací.
Jo vaig deixar la política local voluntàriament i ara soc un veí més amb els meus drets i les meues obligacions, els quals exigisc i acomplisc escrupolosament.
Per a la pròxima, ja buscaré algun refrany per a rebatre el teu argument.

En quant al tema de la foto en el lloc religiós, deuries dir-ho en altres llocs. Jo no la vaig fer i fins i tot, la mateixa, la vaig veure al diari Levante en color i primera plana i en algun altre mitjà digital que visite perquè m'agrada estar informat del que passa a la meua Comarca.

Ja vaig dir en la meua carta oberta que la vida personal d'aquest individuo no m'importa rés en absolut i si fera cas o en creguera tot el que me comenta la gent d'altres veïns del Poble ...pues faig com tu has dit "no me importa lo que digan algunos por ahí".

Gràcies per les teues paraules dedicades a la meua dona i rep un abraç.

Cristòfol

Anònim ha dit...

necessitat de comprovar:)