dissabte, 21 de juny del 2008

Altra carta oberta


Per al JAMESBARNES

Tal i com vaig dir al meu comentari en el bloc de lallosaderanes-poble, et vaig a dedicar unes paraules.
En primer lloc demanar-te disculpes i això que fins i tot t'ha fet gràcia per dir-te "piltrafilla", segons tu pel "vocabulari que jo utilitze", sembla que creus conèixer-me'n bé. Cosa que en vans a permetre "dubte".

Sembla que sempre que es parla en el bloc anomenat, de temes relacionats amb la Societat Musical la gent entra parlant d'un tema "tabú" o permet l'expressió: "restringit". O siga que segons les teus opinions i d'altres ningú té el dret a poder parlar, discutir o simplement discrepar del que fa o faça la Junta Directiva de la Societat Musical. Puix en això estàs en un greu error. Jo, Cristòfol Climent, estic en el dret de parlar, criticar i valorar les decisions de la Junta Directiva de la meua Societat Musical, perquè resulta que soc SOCI NUMERARI, des de fa molts anys. I per cert fins ara, mai he parlat en cap bloc de temes relacionats amb la Música i la meua Societat Musical. Saps per què ? puix molt senzill perquè ho tinc MOLT CLAR.

Ni tu, JAMESBARNES ni ningú en pot dir a mi ni "mu" del que he fet en la meu vida, faig i faré per la meua Societat Musical de la Llosa de Ranes. En primer lloc, perquè, he treballat molt durament per aconseguir una Societat Musical i una Banda de Música del nostre temps. He dedicat molt de temps personal i familiar, junt a Federico i altres presidents per aconseguir-lo.

Te vaig a reconèixer que soc "analfabet musical" però NO UN IGNORANT del tema de les bandes de música. He estat de secretari de la meua societat, de Delegat Comarcal, de representant en la FSMCV per part del Comitè Provincial i de tresorer elegit per l'assemblea de la FSMCV. Per tant, tu a mi no en vas a ensenyar rés. Però no a mi, sinó a ningú. Qui diga en un escrit que: "la banda està començant a treballar de manera seriosa i els resultats poc a poc aniran eixint. Per favor deixeu a la Societat Musical en pau" . Aleshores jo que he estat fent amb els meus diners com a soci? pagar fins "ara" una activitat cultural que no estava treballant de manera seriosa ?. I tu, qui eres per a dir a la gent que "deixem en pau a la Societat Musical" ?.

Mira "perla" (t'agrada més?), del tema de "l'herència de Federico i Cristóbal" tal vegada, et contestaré en altra ocassió, segurament a tu, no. Entre altres coses perquè si estàs dintre de l'actual Junta Directiva de la meua Societat Musical, llàstima els tinc i si no estàs i segueixes embrutant a la meua Banda, el únic que vas a aconseguir, si algun responsable de la Societat Musical no ho soluciona, és que ELS MEUS DINERS ELS DEDIQUE A UN ALTRA COSA.
Ah i per cert revisa els arxius i veuràs que quant jo estava a la Societat Musical de la Llosa de Ranes, va ser quant es va aconseguir el MAJOR NOMBRE DE SOCIS DE TOTA L'HISTORIA DE LA NOSTRA SOCIETAT.

Per cert, "educat", en el "cagador" també tinc una finestra, que és por on tire al carrer la meua "ansietat" de les teues respostes. Mira: vaig a ficar un enllaç per si de cas a algú se li se ocorre com a tu, ficar: lafinestradelcagador.blogspot.com



11 comentaris:

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

Be primer que rés, com que he vist que este comentari potser no es publique, et diré que he fet una còpia per a publicar-lo en altre lloc en càs que no t´agrade el que vas a llegir.
Comencem pel final. Tens raó, es cert que el major nombre de socis l´aconseguires tu, entre altres clar que pareix que sols anaves tu casa per casa tocanat a totes les porte i també tocant tos els instruments fent la cercavila que aompanyava la comitiva. Però també es cert i no ho dius que a la teua estada a la societat es produïren el major nombre de baixes de soci, o eixe honor l´atribuïm sols a la gestió de Federico?
També pareix que els teus diners valen més que els dels demés, o que sols tu eres el gran mecenes de la Societat Musical de La Llosa de Ranes.Com que no es la "teua societat", perqué eixa entitat està molt per damunt de tú, i no em referisc a l´alçada, pots claver-te eixos diners on més falta et faça perqué soci honorífic no vas a ser mai!
Jo també reconec que eres un "analfabet musical", et torne a donar la raó. Però a més a més reconec que encara que tingues molta idea del món de les bandes, de les bandes en si no tens ni idea. Perqué a la gestió de Federico se li pot criticar els directors triats per a la tasca artística i tècnica, sobretot d´un tal Israel i un altre Barberà. Dos càncers musicals que va tindre que patir la banda del nostre poble. Mentre tu jugaves a ser de la FSMCV i t´importava ben poc com minvava la "teua societat musical".
Jo puc dir que deixeu en pau la societat musical perqué he patit tot eixe calvari mentre tu jugaves amb elsl diners de les societats musicals.
A mé puc dir-te mu i re-mu, hauràs treballat molt per la societat al teu temps, perqué et van deixar fer-ho. Però ara no passa un dia que la actual junta tinga que aguantar dequalificacions i runa que no para la gent de tirar-los damunt. Deixe-los treballar a ells també i si ho fan malament no serà per ganes. Perqué ningú dels que està ahí té cap mala intenció, igual que abans suponc no es tindria. Si ho fan tan malament al carrer, però dubte que pitjor que ha estat la societat estiga després.
Per cert opinar pots fer-ho, ho has fet, ningu t´ho ha impedit. Però fes el favor de donar-te-les de soci numerari que ja sabem la cançoneta. Ah, i també pots dubtar de que et conega. Home en tu no m´he gitat mai, ni ganes clar. Però conec de tú el que es diu per ahí: Que tens ......, que t´agraa fer-te la cervesa al Balaguer de tota la vida, que tens ......... Coses normals, que com hauràs vis he tractat com a informació. I en cap moment vullc clavar-me en la teua vida perqué ahí si que estàs en desavantage. Jo firme amb pseudònim i tú no. Jo això ho respecte!
En fí espere li dones llum a les inicògnites que hi han plantejades i si no pot o no vols, no tornes a escriure, que tens molta feina apadrinant a La Socieat Musical de la Llosa de Ranes!!

La finestra del menjador ha dit...

x el/la JAMESBARNES

He eliminat del teu comentari, qualsevol cosa que parle de la meua vida privada i de la meua família i t'agrairia ho evites en el futur.

Anònim ha dit...

Aquest comentari és per a Cristofol i per al James Barnes. Bé crec que a tots dos us falta una mica d'humiltat i us sobra una mica de prepotència.Penso que la banda ni és d'un ni de l'altre,sino dels socis i per tant, entre altres coses, el nomenar socis honorifics no penso que estigui en mans de cap del dos, encara que això no crec que sigui l'important. Jo no he sigut mai soci de la banda, ni ho seré, això si, m'interessa tot el que estigui relacionat amb el poble de la Llosa, per tant en sembla que darrerament la banda de música s'està instrumentalizant una mica, i és clar qui ho està fent són els que tenen l'aixeta dels diners, o sigui els que manen a l'Ajuntament. No ens ha d'extranyar, ho fan en tot el que poden i la banda no va a ser menys.
Al James també voldria dir-li que els punts suspensius de vegades es com deixar les coses a mig fer. L'anonimat en el qual tu i jo ens emparem ens obliga a ser molt respectuosos en les persones que no s'emparen en aquest anonimat i per tant, aquets punts suspensius s'haurien de convertir en paraules respectuoses o eliminar-los.
Bé açó sembla que s'està fent una mica llarg. Perdoneu i a traballar tots,dins de les nostres possibilitats, per el bé del nostre poble i del seus ciutadans, i fer tots els possibles per treure d'allà on siguin aquells que l'única cosa que volen es beneficiar-se del lloc que ocupen, aprofitan-se de la bona voluntat, o pot ser la ignorància, dels veïns de la LLosa.
Salutacions a tots dos.

Anònim ha dit...

Cristofol vesten de la Llosa

Anònim ha dit...

Si Cristòfol em permet li contestaré jo primer al schönbrunn. En primer lloc en cap comentari meu hauràs vist que "banda" portara el pronom meua. Per tant no faré càs de la teua prepotència i falta d´humiltat que si que pareix que tingues quan no parles amb tanta propietat i no saps diferenciar banda de societat.
Per altra banda et diré que els punts suspensius el ha posat Cristòfol just on eixien dades objectives de la seua familia. El home no vol que es parle de la seua vida privada i així m´ho ha fet saber al seu comentari.
Per tant no se a que ve la teua initervenció a un lloc on es parla de la Societat Musical. Potser el que tu vols es dexviar el tema a mena de cortina de fum. Jo per la meua part espere respostes de Cristòfol i no se tú que es el que vols.
Be, finalment et diré que abans de escriure t´informes un poc perqué no saps d´on venen les campanades. T´ho dic sense prepotència, eixa es la realitat.

Anònim ha dit...

Per a james barnes, el "humilde": rei, supose que quan Cristòfol ha eliminat eixes referències que tu califiques de "objectives" a la seua família serà perquè tal vegada no siguen tan "objectives" i, en tot cas, siguen objectives o subjectives jo em pregunte ¿quin dret tens tu, que apareixes sense identificar-te a clavar-te en la vida privada de ningú? Dona la cara i fica el teu nom i, aleshores, Cristòfol podrà fer referències "objectives" a tu i a la teua família i estareu en igualtat de condicions. Si tens ous o eggss, dona la cara. Jo no la done perquè soc un anònim que no em clave en la vida privada de cap personatge que no és públic i, per tant, puc mantindre el meu anonimat però tu, que t´has clavat en la vida privada d´un particular i la seua família, tingues collons i fica el teu nom.

Anònim ha dit...

Per a james barnes, el "humilde": rei, supose que quan Cristòfol ha eliminat eixes referències que tu califiques de "objectives" a la seua família serà perquè tal vegada no siguen tan "objectives" i, en tot cas, siguen objectives o subjectives jo em pregunte ¿quin dret tens tu, que apareixes sense identificar-te a clavar-te en la vida privada de ningú? Dona la cara i fica el teu nom i, aleshores, Cristòfol podrà fer referències "objectives" a tu i a la teua família i estareu en igualtat de condicions. Si tens ous o eggss, dona la cara. Jo no la done perquè soc un anònim que no em clave en la vida privada de cap personatge que no és públic i, per tant, puc mantindre el meu anonimat però tu, que t´has clavat en la vida privada d´un particular i la seua família, tingues collons i fica el teu nom.

Anònim ha dit...

Per al Barnes.
A veure et pose alguna de les frases del teu primer text: “Com que no es la "teua societat, perqué eixa entitat està molt per damunt de tú, i no em referisc a l´alçada, pots claver-te eixos diners on més falta et faça perqué soci honorífic no vas a ser mai!”, “Jo també reconec que eres un "analfabet musical", hi ha més.
Aquestes són frases teves. Si aquí no veus una certa falta d’humiltat i una certa prepotencia, doncs no cal dir res més sobre això.
Dels punts suspensius, pensava que eren teus, però si substituïxen a paraules on el que fas és ficar-te amb la seva familia, doncs molt malament. L’anterior correu ja et contesta, encara que sols en part, jo certes paraules no les hauria posat. Si ens emparem en l’anonimat, al menys em de respectar uns mínims, i encara que no ho fessim,el emparar-nos en l'anonimat vull dir, trobe que la familia: la de Cristofol, la teva o la meva, no tenen res a veure amb açó.
Respecte a les cortines de fum, o el que jo vull o deixe de voler, llegeix el meu text i feix per entrendre’l, en compte que no dic que siguis capaç de fer-ho. I d’alló d’on venen les campanes?. Les campanades venen dels campanars, però a la Llosa, hi ha gent que volen ser el campanar, les campanes, qui les toca, la banda de música, la radio, els camells que venen la droga i ningú els diu res, i fins i tot el camp de futbol i la seve herba, i a les hores és quan venen els problemes per als ciutatadans sense tantes pretensions, ja siguin socials o econòmiques.
Tu pots continuar fent la teva, és clar, i jo també, però això si respectant als altres i a les seves famílies. Si no ho fem, tampoc podem demanar als altres que ho facin.
Per cert, el Schönbrunn, com el Hofburg, com el Belvedere, és un palau que hi ha a Viena, que no te res a veure amb Schombrunn. No es que estigui malament posat, és que és així.
Salutacions.

Anònim ha dit...

I este quí es ara? I a tú qui t´ha convidat? Qué eres el defensor del pueblo o algo per l´estil.
Si no tens idea de qué va açò millor seria que dedicares el teu temps a altres coses.
Ah! i ves amb cura amb tant de "testiculitis" que això no porta rés de bò!!
Hala rei ves al poli a l´escoleta d´estiu que allí s´està molt be!

Anònim ha dit...

Mante, que ta mare t´aguante. Jo no necessite que ningú em convide a entrar als espais lliures i poder donar la meua opinió així que, tan si t´agrada com si no, et diré que vaig a escriure ací o on en done la gana, i, un altra cosa, tal vegada jo estic més enterat que tu de les coses que passen a la nostra localitat i, fixat, per això, inclús, no em pareix bona idea anar a l´ escoleta d´estiu... perquè la trobe amb falta de condicions... ni una sóla ombreta per als xiquets que tenen que fer les activitats al trinquet morint-se de calor i, no sé si serà per a evitar que, com s´ha dit a un altre blog local, es tomben el monitors a l´ombra, com es deia que feien els de l´any passat, cosa que dubte. Ah, se m´oblidava, pots estar tranquil que de moment els meus baixos estan com una rosa i funcionen a les mil meravelles.