dissabte, 28 de juny del 2008

Estic fent memòria

Al arrel de comentaris ens el que han fet referència a la meua vida personal i especialment la part que he viscut amb la "meua" Societat Musical de la Llosa de Ranes i dic "meua" no com a propietat sinó per sentiment, he tingut que rebuscar al meu "disc dur" alguns "arxius" que tenia com diuen amb el vocabulari informàtic, en la "paperera".

Ara m'ha eixit un tal JAMESBARNES , parlant-me de l'herència que Federico i jo hem deixat a la Societat Musical de la Llosa de Ranes i l'actual Junta Directiva. Està clar i crec que tots els que puguen llegir aquest article en el meu blog, ho podran comprendre , que si no conec a qui s'atreveix a dir barbaritats sobre la meu vida personal, no vol dir la seua identitat i ni tan sols sé la seua edat, puix la veritat per a mi és molt difícil poder defendre-m. Però això son les conseqüències de la LLIBERTAT D'EXPRESSIÓ, que anem a fer.

Bé, seguim recordant (CAPÍTOL I). Jo vaig entrar a formar part de la Societat Musical de la Llosa de Ranes, no recorde l'any, potser 1981 ? Si que puc dir que qui en va sol·licitar entrar de secretari va ser el seu president ANDRES GAMAZO i que les instal·lacions de la SM estaven al antic quarte'l de la Guàrdia Civil (ara CENTRE CÍVIC), s'en recordarà el JAMES BARNES este ?.
També li vaig dir que jo de música o millor dit de solfeig no en sabia res, la seua resposta va ser que per al que en necessitava no feia falta saber del tema, sols que pensava que el podia ajudar amb la seua tasca per a portar endavant el seu projecte.

Està, ple de vida per a qui vulga contrastar les meues declaracions.

Continuaré ..........