dissabte, 13 de desembre del 2008

Ací no ha passat rés, ells se ho han buscat !


Sembla que el bloc lallosaderanes-poble, està agonitzant. Els administradors han decidit tancar-lo o com han dit, deixar-lo en "off", que en sembla que és el mateix.

Per una part m'alegre, perquè si algú ha pagat les conseqüències de la existència d'aquest bloc, he sigut jo i la meua família.

Per si algú no ho sap, jo he tingut a un energumen, per a més senyes primer tinent de alcalde d'aquest Poble, dintre de la meua casa i amb actitud amenaçadora contra mi i la meua dona, baix la "supervisió" i "tolerància" del alcalde de la Llosa de Ranes i la passivitat de la Policia Local del meu Poble (veure fotos i comentari al seu dia).

Els meus fills (els dos) han sigut amenaçats i agredit, un d'ells, pel fill d'un destacat membre del PP local per alguns comentaris "anònims" apareguts en eixe bloc. L'ultima vegada, les passades festes patronals i amb conseqüències mèdiques i "investigació" de la Policia Local a demanda del jutjat.

El meu local, que he cedit desinteressadament al PSPV-PSOE de la Llosa de Ranes, ja ha sigut objecte de dos "atemptats" amb pintura negra i destroces del cartell d'anuncis del partit (està situat a menys de 50 metres del reten de la Policia Local/Ajuntament). Denuncia presentada i cap logro de les "investigacions" (?).

Les autoritats locals estan perfectament assabentades d'aquestos temes i no han pres cap mesura, que me conste: Ací no ha passat rés, ells se ho han buscat ! deia algun descabdellat.

Per altra banda, estic trist de vorer com en aquest poble deixem que desaparega un mitjà de comunicació obert i lliure. I encara més al vore com en la Llosa de Ranes hi ha gent que té blocs oberts i amb poc de "moviment" i no prenen la determinació d'unir-se i fer un bloc conjunt, fort i plural. I que conste que allò de "plural" ho dic pels comentaris que puguen aparaixer en ell, perquè si anem a vorer a algúns bloggers que hi han, ho tenim clar en quant a pluralitat informativa.

Bé, aquesta és la meua opinió i ací la deixe escrita i llance un avís a tots els bloggers de la Llosa, després de veure la entrada d'una pàgina de wordpress deixada en lallosaderanes-poble i en la que falta gent, com ara aquest bloc, el Bloc de Carlos, els blocs de Raul Vidal, de Toni Cucarella i de segur d'algú més.

El futur de les noves tecnologies i de la informació està a les nostres mans. Que fem ?

by Cristòfol

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Apreciat Cristofol, jo avui marxo de vacances i abans de fer-ho desitgar-te unes bones festes i que el proper any puguis veure millores al nostre poble des de aquesta finestra del menjador.
Espero veure't aquí quan torni i llavors continuarem amb aquesta tasca tan, digem una mica inutil, d'ajudar a que el nostre poble tingui millors governants, o almenys una mica més dignes i responsables.
Fins aviat.

Anònim ha dit...

Dubte el veure millores, soc igual o més escèptic que tu. Els nostres dirigents (equip de govern), a ningú d'ells, els considere responsables i dignes de representar al meu Poble, a ningú i no parle dels seus assessors/xupladors, que d'aquestos "no vulgues-is ni sapiguer"

Pel demés ací estic i estaré (per si de cas algú pensa el contrari).

Bones vacances i una forta abraçada.

Molta sort i salut

Anònim ha dit...

Sé que són uns moments molts dificils per a tu i la teua família després dels fets ocorreguts la passada Nit de Nadal. No he pogut restar impassible i per això vull manifestar-vos el meu recolçament i mostrar el meu despreci i el meu rebuig contra aquest tipus d'accions i contra EIXES PERSONES(¡¡quin eufemisme!!!) tan violentes.

Ànims!!

Anònim ha dit...

Desde aquí, y a través de su blog, quiero mostrarle mi preocupación por los hechos acontecidos la noche del 24 de diciembre, en los que su hijo fue protagonista (sin comerlo ni beberlo). Es una lástima que personajes como el agresor campen a sus anchas por nuestra localidad sin que se tomen las medidas oportunas pero, mucho más lamentable es el hecho de que la gente que se encontraba junto a su hijo le diera la espalda. Ello denota que los valores más esenciales de nuestra sociedad están en decrimento en nuestra localidad. Años atrás, ese chaval no hubiera salido por la puerta delantera, pués los amigos del agredido lo hubieran defendido a capa y espada. Ahora, simplemente, nadie sabe nada ni nadie ha visto nada. Lo lamentable es que de esta actitud impasible siempre sale beneficiado el agresor mientras, la víctima, se convierte en doble víctima. Sólo me queda decirle que lo siento mucho y que espero que no se vuelva a repetir, y en caso de que suceda, que la gente apoye a los inocentes y no a los violentos. Un saludo y feliz 2009

Anònim ha dit...

Bona tarda Cristofol, ja fa dies que intento entrar al Blog de Lallosaderanespoble, i no hi puc. Els he enviat correus des de la meva adreça i no he rebut cap resposta, pot ser no ho faig correctament. M'agradaria continuar col·laborant amb ells, amb escrits o com fos, si es que funciona clar. Si saps com fer-ho i m'ho vols fer saber, t'ho agrairia.
Aviat et fare arribar algun que altre nou escrit, encara que sembla que no estas per moltes històries d'aquestes, el que entenc perfectament donats els esdeveniments ocorreguts en les passades festes. Però hi ha un tema que no em vull guardar al calaix i ho vull exposar.
Et repeteixo: si en pots indica'm com col·laborar amb Lallosaderanespoble. Em sembla que saps la meva adreça. Si no, ja te la fare arribat.
Salutacions.

Anònim ha dit...

Estimat amic "Schombrunn", el blog lallosaderanes-poble, està tancat. Ningú podem publicar rés en ell i la decisió sembla ferma. Jo he agraït amb un correu aquesta postura perquè al final el que ho paga tot és la meua família, com ja saps.
No puc fer cap cosa, tan sols oferir-te (de moment) la meua finestra per a que digues el que cregues convenient. Si vols que figure com a "titular", per favor enviam un correu a la finestradelmenjador@gmail.com i "estudiaré" la seua publicació com a titular i si ho prefereixes, fes el comentari i quedarà publicat.

Com sempre, una forta abraçada i agrair-te l'interès que sempre has demostrat.