dimarts, 13 de gener del 2009

Les vostres opinions ......

... les podeu deixar ací


2 comentaris:

La finestra del menjador ha dit...

és copia !

Schombrunn ha dit...

Bona tarda Cristofol, ja fa dies que intento entrar al Blog de Lallosaderanespoble, i no hi puc. Els he enviat correus des de la meva adreça i no he rebut cap resposta, pot ser no ho faig correctament. M'agradaria continuar col·laborant amb ells, amb escrits o com fos, si es que funciona clar. Si saps com fer-ho i m'ho vols fer saber, t'ho agrairia.
Aviat et fare arribar algun que altre nou escrit, encara que sembla que no estas per moltes històries d'aquestes, el que entenc perfectament donats els esdeveniments ocorreguts en les passades festes. Però hi ha un tema que no em vull guardar al calaix i ho vull exposar.
Et repeteixo: si en pots indica'm com col·laborar amb Lallosaderanespoble. Em sembla que saps la meva adreça. Si no, ja te la fare arribat.
Salutacions.

13 / gener / 2009 14:42

Anònim ha dit...

Bon dia Cristofol.
Sembla que altra vegada s'ha activat el blog de la llosa de ranes poble. Doncs m'alegro i espero que això continue. Hi ha molt a fer i les eleccions municipals no queden ja molt lluny. S'ha de fer tot el que es pugui perquè els senyors que ara manen s'en vagin a casa seve. Dificil, gairebé impossible, però no del tot.
Una abraçada.