diumenge, 25 d’octubre del 2009

Introducció a la "carrera" d'un "polític"

Vaig a donar la meua impressió de la foto apareguda el dia 24 d'octubre al diari Levante-EMV en el seu apartat de la Costera-La Canal-La Vall d'Albaida.

Tinc que reconéixer que pegant-li la primera ullada, no el vaig veure, potser tan sols en vaig fixar en el personatge central i la notícia del titular. Poc després un amic en va preguntar si havia vist al "meu alcalde" en el diari, vaig contestar que NO ! i vaig tornar a fixar-me en la notícia apareguda i la foto. I el VAIG VEURE ! - Després de puntualitzar que este individuo NO ERA EL MEU ALCALDE, sinó l'Alcalde de la Llosa de Ranes, vaig notar al meu estómac allò que possiblement noten els que veuen una imatge desagradable i que li dona que pensar. I me ve aquell dit tan valencià: qui t'ha vist i qui et veu .....

I he vist la "risa" d'un "personatge" MÉS FALS QUE JUDES ! i que s'arrima al "poder" a vore si la cau, encara més ?, alguna molleta.

Aquesta es la meua "introducció" a la "carrera" d'un "polític" de la Llosa de Ranes.

De la foto, també en va vindre un pensament que afecta al protagonista principal de la foto: NO DORMES SENSE GOS ! i que pense que hi han animals que en un MOS EL PODEN ARRANCAR EL CAP ! i aquestos fets quasi sempre afecten als "amos".

2 comentaris:

Jordi ha dit...

Home, cadascú es lliure d'anar on vullga, val que ho ha gent del seu partit, però es ben normal que si fan la "fira" eixa a Xâtiva (he estat en altres Tasta la Dipu i hi havia més oferta que a la de Xàtiva) ell vullga anar, que no està tan lluny home!

Schombrunn ha dit...

Si, és clar que pot anar on sigui, però amb els diners de qui?. No sé perquè en sembla que amb els diners de la seva butxaca no. I aquest dubte és molt cartesià, a veure: dels que corroeixen.