dilluns, 4 de juliol del 2011

Alguna cosa hem aconseguit: Nom oficial i bandera

3 comentaris:

Rubén Gómez ha dit...

Jo estic intentant modificar el nom d'on visc en la pàgina web dels mapes de Bing i no se com fer ho. Tens alguna idea?

La finestra del menjador ha dit...

La veritat és que no, Ruben. En el nostre cas va estar en registrar-se com a col·laborador de Wikipedia i aconseguir que algú es faça "padrí" teu degut a la serietat i les proves que indiques. Ho estic intentant al facebook, amb emails, però no han fet cas.
El meu consell és que et fiques en contacte amb Bing i et faces el pesat. T'he acceptat al Twitter, encara que l'utilitze esporàdicament, estic més al facebook.

Salutacions

Rubén Gómez ha dit...

Gràcies per contestar. Serà qüestió de fer el que dius i posar-me pessat amb Bing.