dissabte, 26 d’abril del 2008

Gràcies a tots

Bé, he reactivat el meu bloc de la Finestra i després de ficar la carta oberta del comentari anterior, vull donar les gràcies de totes les mostres de solidaritat i indignació que aquest fet tan lamentable ha causat en el Poble. Als que defensen a la "part contrària", tan sols dir-los que espere que no els passe a ells. No desitge el mal per a ningú però no es pot defensar el indefensable. I a aquest individuo, no li perdonaré mai el disgust, els nervis i l'ansietat que li va fer passar a la meua esposa i de la qual cosa, encara no s'ha recuperat.

Aquelles persones que m'han dit i diuen que per què no he denunciat aquest fet, els tinc que dir que no saben en qui "es juguen els diners". Tontos no son.

Quin èxit pot tindre la meua denuncia si els únics testimonis que tinc, som la meua dona, el meu gosset i jo. L'altra part aporta, a tot un alcalde del Poble, al Director de Llosa FM (Raul Terol) atent al que passava des del seu vehicle i un Policia Local (nou) que va tractar/considerar al altre, com "la víctima" i ni tant sol es va preocupar per si nosaltres necessitaven, especialment la meua dona, assistència mèdica degut a la crisis de nervis, evidentment visible ? Aquest "Agent" tan sol estava preocupat per si sortia la seva cara en les fotografies que vaig fer.

En un altra ocassió parlaré d'una denuncia que vaig ficar en el Jutjat, al sogre de l'actual alcalde, també sense testimonis, d'uns insults que me va dedicar en la via pública mentre passejava tranquil·lament a Miquel (el meu gosset)i la explicació que li va donar al jutge el denunciat, així com la sentència.


(Aquest comentari ha estat publicat a l'anterior bloc el 19.04.2008)


3 comentaris:

Anònim ha dit...

Parla, parla, de la sentència.

Anònim ha dit...

Acabe de coneixer aquesta pàgina i m'he decidit a escriure't unes paraules de suport.
L'actitut del 1r Tinent d'Alcalde irrompent en casa d'un veï i passant tots els esdeveniments com van ser,sols tenen dues paraules:PATETIC I IRRACIONAL. Vos done el meu suport a tota la familia i allà on ha sigut ho he comentat sense cap tipus de por. Aquesta gent deu estar fora de les Institucions i de molt altres llocs,

ANIMS I FELICITACIONS PER FER-HO PUBLIC.

Anònim ha dit...

Gràcies "Socarrat però....."

Paraules com les teues ens ajuden a seguir lluitant contra la dictadura en el meu Poble.

Per favor no et perdes el comentari personal que vaig a ficar. Potser et dones compte el que estem passant ací.

Et "conec" pels comentaris llegits al bloc de lallosaderanes-poble i a mi personalment sempre m'han agradat.

Salutacions cordials i per favor segueix comptant el que passa en la Llosa que molta gent no arriba a creueres.